Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
EKOHEL Sp. z o.o.

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonanie renowacji nadbudówki kutra rybackiego w ramach inwestycji pn. Skwerek rybacki na Bulwarze Nadmorskim w Helu

Hel, dnia 27.07.2022 r.

Znak sprawy: 12/EKO/2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

EKOHEL Sp. z o.o. zwraca się z uprzejmą prośbą o przedłożenie oferty cenowej na wykonanie renowacji nadbudówki kutra rybackiego w ramach inwestycji pn.:

,,Skwerek rybacki na Bulwarze Nadmorskim w Helu”.

Operacja jest dofinansowywana w ramach priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” zawartego w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze” (PO RiM) na lata 2014-2020 w zakresie działania: realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność.

I. Zamawiający:

EKOHEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
84-150 Hel
ul. Kuracyjna 3
NIP: 587 172 39 22
e-mail: ekohel@ekohel.pl
tel. 58 690-40-30

Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: www.bip.ekohel.pl .

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Zważywszy na przygotowania do realizacji inwestycji pn. „Skwerek rybacki na Bulwarze Nadmorskim w Helu”, polegającej, m.in. na posadowieniu nadbudówki kutra rybackiego na terenie Bulwaru Nadmorskiego w Helu, zwracamy się z prośbą o wycenę i złożenie oferty na realizację prac objętych następującym zakresem:

  1. czyszczenie oraz szpachlowanie powierzchni sterówki wykonanej z aluminium;
  2. nałożenie farby zabezpieczającej wg zaleceń producenta;
  3. wycięcie zbędnych niebezpiecznych elementów zewnętrznych nadbudówki szt. 15;
  4. usunięcie starej instalacji elektrycznej oraz pozostałości po instalacjach wodnych i centralnego ogrzewania wewnątrz sterówki;
  5. usunięcie starej wykładziny podłogowej oraz ułożenie podłogi modrzewiowej z użyciem sikafleksu;
  6. ułożenie na pokładzie przed sterówką modrzewiowej podłogi na legarach;
  7. wykonanie barierek ze stali nierdzewnej; (zgodnie z załącznikiem element nr 3);
  8. wykonanie schodów z stali nierdzewnej ( konstrukcja ) stopnice drewniane – modrzew;
  9. demontaż wkładu komina oraz wykonanie balustrady w miejscu zdemontowanego elementu
    na wzór istniejącej; (zgodnie z załącznikiem element nr 2);
  10. demontaż oraz ponowny montaż elementu hydraulicznego koła sterowego (zgodnie
    z załącznikiem element nr 1);
  11. wykonanie schodów do pomieszczenia pod sterówką ze stali nierdzewnej;
  12. wycięcie ścianki pod sterówką;
  13. tapicerowanie siedzeń wewnątrz sterówki ( ława fotel);
  14. demontaż toalety;
  15. olejowanie powierzchni drewnianych;
  16. uzupełnienie boazerii w sterówce i pod sterówką płytami pozostałymi z demontażu oraz uzupełnienie opasek wewnętrznych okiennych drewnianych z wykorzystaniem istniejących elementów.

W celu przygotowania oferty załączamy zwymiarowane rysunki sterówki. Wskazane jest także, przed złożeniem oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z zamawiającym, dokonanie wizji lokalnej sterówki. Osobą kontaktową w tej sprawie jest pan Dariusz Andryskowski, tel. 784 509 714.

III. Opis sposobu obliczania ceny:

Zamawiający oceniając ofertę weźmie pod uwagę kwotę za wykonanie renowacji – każdy oferent podaje kwotę za wykonanie renowacji, która będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana przy pomocy następującego wzoru:

Cena wykonania zamówienia – 100% obejmuje cenę wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:

C = (C min : C bad) x 100 pkt

gdzie:
C – oznacza liczbę punktów za cenę ofertową;
C min – oznacza najniższą cenę ofertową spośród badanych ofert;
C bad – oznacza cenę oferty badanej.

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością  do drugiego miejsca po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający zdolności techniczne oraz osobowe w celu realizacji prac objętych zapytaniem ofertowym.

V. Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga zakończenia realizacji zamówienia 31.12.2022 roku.

VI. Termin i warunki płatności:

Zamawiający dokona zapłaty za zamówienie:
- w wysokości 100% oferty po zakończeniu realizacji robót odebranych protokołem odbioru końcowego;
- warunkiem dokonania zapłaty jest skutecznie dostarczona oraz poprawnie wystawiona faktura.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy opatrzyć podpisem elektronicznym oraz przesłać na adres email Zamawiającego, tj. ekohel@ekohel.pl , w terminie do dnia 05.08.2022 r., do godz. 10:00 z dopiskiem: Oferta na wykonanie projektu pn.: ,,Wykonanie renowacji nadbudówki kutra rybackiego” zgodnie z dokumentacją wykonawczą stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania oraz uwagami Zamawiającego.

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

IX. Podstawy odrzucenia ofert:

  1. treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
  2. oferta została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu;
  3. oferta złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym
    za wyjątkiem nie otrzymania żadnej oferty w dwóch następujących postępowaniach bądź wszystkie oferty podlegają odrzuceniu;
  4. oferta złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

X. Osoba wyznaczona do kontaktu:

Sebastian Pszeniczny, tel. 791060604, e-mail: s.pszeniczny@ekohel.pl .

XI. Pozostałe informacje:

  1. w celu zachowania konkurencyjnego wyboru wykonawców, zamawiający nie udzieli zamówienia podmiotom powiązanych z nim osobowo lub kapitałowo, z zastrzeżeniem dotyczącym nie otrzymania żadnej ważnej oferty.
  2. w przypadku nie otrzymania co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania;
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na dowolnym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwości niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.

XII. Wykaz załączników:

  1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
  2. załącznik n 2 – rysunki sterówki;
  3. załącznik nr 3 – projekt umowy.

 

                                                                                                                                             Prezes Zarządu EKOHEL Sp. z o.o.
                                                                                                                                                                       /-/
                                                                                                                                                           Marek R. Dykta

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Załączniki do pobrania

SWZ

Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
05 08 2022 12 05 53 2022.08.05 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 574.85Kb) 2022-08-05 12:05:53 92

Informacja z otwarcia ofert

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
2022.08.05 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 574.85Kb) 2022-08-05 12:05:31 99

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
2022.08.08 informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 1.09Mb) 2022-08-08 14:31:34 101

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sebastian Pszeniczny

Data wytworzenia:
27 lip 2022

Osoba dodająca informacje

Sebastian Pszeniczny, dyrektor wykonawczy

Data publikacji:
27 lip 2022, godz. 09:33

Osoba aktualizująca informacje

Sebastian Pszeniczny, dyrektor wykonawczy

Data aktualizacji:
08 sie 2022, godz. 14:31