Wykonanie renowacji nadbudówki kutra rybackiego w ramach inwestycji pn. Skwerek rybacki na Bulwarze Nadmorskim w Helu
Hel, dnia 27.07.2022 r.
Znak sprawy: 12/EKO/2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
EKOHEL Sp. z o.o. zwraca się z uprzejmą prośbą o przedłożenie oferty cenowej na wykonanie renowacji nadbudówki kutra rybackiego w ramach inwestycji pn.:
,,Skwerek rybacki na Bulwarze Nadmorskim w Helu”.
Operacja jest dofinansowywana w ramach priorytetu 4 „Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” zawartego w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze” (PO RiM) na lata 2014-2020 w zakresie działania: realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność.
I. Zamawiający:
EKOHEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
84-150 Hel
ul. Kuracyjna 3
NIP: 587 172 39 22
e-mail: ekohel@ekohel.pl
tel. 58 690-40-30
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: www.bip.ekohel.pl .
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Zważywszy na przygotowania do realizacji inwestycji pn. „Skwerek rybacki na Bulwarze Nadmorskim w Helu”, polegającej, m.in. na posadowieniu nadbudówki kutra rybackiego na terenie Bulwaru Nadmorskiego w Helu, zwracamy się z prośbą o wycenę i złożenie oferty na realizację prac objętych następującym zakresem:
- czyszczenie oraz szpachlowanie powierzchni sterówki wykonanej z aluminium;
- nałożenie farby zabezpieczającej wg zaleceń producenta;
- wycięcie zbędnych niebezpiecznych elementów zewnętrznych nadbudówki szt. 15;
- usunięcie starej instalacji elektrycznej oraz pozostałości po instalacjach wodnych i centralnego ogrzewania wewnątrz sterówki;
- usunięcie starej wykładziny podłogowej oraz ułożenie podłogi modrzewiowej z użyciem sikafleksu;
- ułożenie na pokładzie przed sterówką modrzewiowej podłogi na legarach;
- wykonanie barierek ze stali nierdzewnej; (zgodnie z załącznikiem element nr 3);
- wykonanie schodów z stali nierdzewnej ( konstrukcja ) stopnice drewniane – modrzew;
- demontaż wkładu komina oraz wykonanie balustrady w miejscu zdemontowanego elementu
na wzór istniejącej; (zgodnie z załącznikiem element nr 2); - demontaż oraz ponowny montaż elementu hydraulicznego koła sterowego (zgodnie
z załącznikiem element nr 1); - wykonanie schodów do pomieszczenia pod sterówką ze stali nierdzewnej;
- wycięcie ścianki pod sterówką;
- tapicerowanie siedzeń wewnątrz sterówki ( ława fotel);
- demontaż toalety;
- olejowanie powierzchni drewnianych;
- uzupełnienie boazerii w sterówce i pod sterówką płytami pozostałymi z demontażu oraz uzupełnienie opasek wewnętrznych okiennych drewnianych z wykorzystaniem istniejących elementów.
W celu przygotowania oferty załączamy zwymiarowane rysunki sterówki. Wskazane jest także, przed złożeniem oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z zamawiającym, dokonanie wizji lokalnej sterówki. Osobą kontaktową w tej sprawie jest pan Dariusz Andryskowski, tel. 784 509 714.
III. Opis sposobu obliczania ceny:
Zamawiający oceniając ofertę weźmie pod uwagę kwotę za wykonanie renowacji – każdy oferent podaje kwotę za wykonanie renowacji, która będzie stanowiła 100% wartości oceny ogólnej. Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana przy pomocy następującego wzoru:
Cena wykonania zamówienia – 100% obejmuje cenę wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100 pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
C = (C min : C bad) x 100 pkt
gdzie:
C – oznacza liczbę punktów za cenę ofertową;
C min – oznacza najniższą cenę ofertową spośród badanych ofert;
C bad – oznacza cenę oferty badanej.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający zdolności techniczne oraz osobowe w celu realizacji prac objętych zapytaniem ofertowym.
V. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga zakończenia realizacji zamówienia 31.12.2022 roku.
VI. Termin i warunki płatności:
Zamawiający dokona zapłaty za zamówienie:
- w wysokości 100% oferty po zakończeniu realizacji robót odebranych protokołem odbioru końcowego;
- warunkiem dokonania zapłaty jest skutecznie dostarczona oraz poprawnie wystawiona faktura.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy opatrzyć podpisem elektronicznym oraz przesłać na adres email Zamawiającego, tj. ekohel@ekohel.pl , w terminie do dnia 05.08.2022 r., do godz. 10:00 z dopiskiem: Oferta na wykonanie projektu pn.: ,,Wykonanie renowacji nadbudówki kutra rybackiego” zgodnie z dokumentacją wykonawczą stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania oraz uwagami Zamawiającego.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
IX. Podstawy odrzucenia ofert:
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- oferta została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu;
- oferta złożona przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym
za wyjątkiem nie otrzymania żadnej oferty w dwóch następujących postępowaniach bądź wszystkie oferty podlegają odrzuceniu; - oferta złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
X. Osoba wyznaczona do kontaktu:
Sebastian Pszeniczny, tel. 791060604, e-mail: s.pszeniczny@ekohel.pl .
XI. Pozostałe informacje:
- w celu zachowania konkurencyjnego wyboru wykonawców, zamawiający nie udzieli zamówienia podmiotom powiązanych z nim osobowo lub kapitałowo, z zastrzeżeniem dotyczącym nie otrzymania żadnej ważnej oferty.
- w przypadku nie otrzymania co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na dowolnym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwości niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą.
XII. Wykaz załączników:
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
- załącznik n 2 – rysunki sterówki;
- załącznik nr 3 – projekt umowy.
Prezes Zarządu EKOHEL Sp. z o.o.
/-/
Marek R. Dykta
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
2022.07.27 Załącznik nr 1 do ZO.docx (DOCX, 632.01Kb) | 2022-07-27 09:33:43 | 55 | |
2022.07.27 Załącznik nr 2 do ZO.pdf (PDF, 619.39Kb) | 2022-07-27 09:33:56 | 45 | |
2022.07.27 Załącznik nr 3 do ZO.pdf (PDF, 169.18Kb) | 2022-07-27 09:34:11 | 42 | |
2022.07.27 Zapytanie ofertowe.pdf (PDF, 3.91Mb) | 2022-07-27 09:33:09 | 52 |
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
05 08 2022 12 05 53 2022.08.05 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 574.85Kb) | 2022-08-05 12:05:53 | 92 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
2022.08.05 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 574.85Kb) | 2022-08-05 12:05:31 | 99 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
2022.08.08 informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 1.09Mb) | 2022-08-08 14:31:34 | 101 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sebastian Pszeniczny Data wytworzenia:
27 lip 2022
Osoba dodająca informacje
Sebastian Pszeniczny, dyrektor wykonawczy Data publikacji:
27 lip 2022, godz. 09:33
Osoba aktualizująca informacje
Sebastian Pszeniczny, dyrektor wykonawczy Data aktualizacji:
08 sie 2022, godz. 14:31